Gezond weekmenu

Nooit meer moeten nadenken over de vraag "wat eten we vandaag?"

Waarom een gezond weekmenu?

In mijn praktijk hoorde ik dat al mijn cliënten met dezelfde problemen worstelden:

  • “Ik heb nooit inspiratie om te koken”
  • “Ik heb het gevoel dat ik altijd hetzelfde eet”
  • “Ik wil wel gezonder koken, maar het ontbreekt me aan tijd en fut om te gaan experimenteren”

Weinig tijd en toch gezond, het lijkt vaak onverenigbaar. Bij SNEL denk je al gauw aan kant-en-klare lasagne en diepvriespizza’s, toch?

GUESS AGAIN!

Oplossingen!

Om mijn cliënten te helpen zocht ik een oplossing. Elke week maak ik voor hen een weekmenu met 5 gezonde recepten. Het weekmenu is steeds gevarieerd, evenwichtig samengesteld en houdt rekening met het seizoen.

En het goede nieuws is: JIJ KAN DEZE WEEKMENU'S OOK ONTVANGEN!!!

yes let me in

Wat vraag jij je af?

Hoeveel betaal ik voor het weekmenu?

Je betaalt €19.99 voor 3 maanden.

Wat voor gerechten zitten er in het weekmenu?

Ik bied een mix van Belgische klassiekers (met een gezonde twist) en originelere gerechten met een buitenlands tintje. Iets Italiaans, een Franse invloed, wat Thaise smaken, … Het weekmenu is daarnaast zodanig samengesteld dat je een keertje kip eet, een keertje vlees, een keertje veggie, … Nu eens aardappelen, dan weer rijst, een keer pasta, …

Is er ook een optie voor vegetariërs?

Bij elk weekmenu worden er voor alle gerechten vegetarische alternatieven gegeven (bijvoorbeeld het vervangen van rundergehakt door quorn- of seitangehakt). Ik zoek altijd naar een alternatief dat qua smaak goed past, waardoor het geheel natuurlijk nog steeds een lekker gerecht vormt.

Wat als ik iets niet lust?

Wanneer ik gebruik maak van ingrediënten die mogelijk niet bij iedereen in de smaak vallen, stel ik een alternatief voor. Sommige ingrediënten (vooral kruiden en smaakmakers) zijn sowieso optioneel. Zo kan je bijvoorbeeld het gerecht meer of minder pikant maken al naargelang je smaak (en die van eventuele kinderen).

Als een volledig recept je toch echt niet bevalt, kan je natuurlijk het recept totaal schrappen. Je schrapt dan gewoon de benodigde ingrediënten van het boodschappenlijstje.

Natuurlijk daag ik je graag uit om toch alles te proberen 😉 Wie weet leer je op deze manier nieuwe smaken appreciëren, zodat je voortaan gevarieerder kan eten!

Waarom staan er maar 5 gerechten in het weekmenu?

Slechts weinig mensen koken 7 dagen op 7 hun eigen potje. We worden al eens uitgenodigd bij familie of vrienden, gaan gezellig op restaurant, hebben toch een keertje zin in een frietje van het frituur, …

Dat kan ook perfect! In een gezonde levensstijl vormen deze maaltijden buitenshuis geen énkel probleem. Het is immers allemaal een kwestie van balans!

Wil je toch een dag méér aan de slag met een gezond recept? Doe inspiratie op via https://jessifiedhealth.be/recepten/

Eet ik dan drie maanden lang 5 dagen per week iets anders?

Bijna. Maar sommige recepten zijn namelijk té lekker om maar één keer klaar te maken. Sommige klassiekers komen dus wat vaker terug, al dan niet in een licht aangepaste variant.

Ik hou steeds rekening met seizoensproducten, waardoor het aanbod sowieso al varieert. Soms bied ik varianten van bestaande recepten, bijvoorbeeld door een bepaalde winterse groente te vervangen door een primeurgroente in de lente en de kruiding daar ook naar aan te passen.

Wordt deze service na drie maanden automatisch verlengd?

Nee. Je doet een eenmalige aankoop, waardoor je 3 maanden lang wekelijks het weekmenu krijgt. Zijn de 3 maanden voorbij, ben je nergens toe verplicht. Vind je de service super handig, kan je natuurlijk altijd opnieuw intekenen voor 3 maanden. Aangezien de gerechten steeds worden aangepast naargelang de seizoenen, zal je dus alsnog nieuwe recepten en weekmenu’s ontvangen.

Nog vragen?

Heb je een andere vraag? Mail me op Jessica@jessifiedhealth.be

Maak het jezelf gemakkelijk

mockup ipad - Gezond weekmenu