fbpx

Gevogeltegyros met bulgurVoor 2 personenIngrediënten: 300 ml groentebouilon 150 gram bulgur 200 gram gevogeltegyros 1 eetlepel olijfolie ½ komkommer 200 gram voorgekookte rode biet ½ avocado 100 gram gemengde sla met radicchio (roodlof) ½ limoen peper en zoutBereidingswijze: Breng de groentebouillon aan de kook en kook de bulgur in ongeveer 10 minuten droog Bak intussen ook de gyros in de olijfolie Snij de komkommer, rode biet en avocado in blokjes, meng met de sla en pers er de halvelimoen over uit Serveer het slaatje met de bulgur en gyros en kruid het geheel af met peper en zout🥗 Veggie:Gebruik 120 gram feta, deze past perfect bij de rode biet en radicchio. Nooit meer moeten nadenken over de vraag ‘Wat eten we vandaag’? Ontdek meer recepten via ons gezond weekmenu. Slechts 19,99 euro voor 3 maanden. Bestel nu via  de link in bio.

Gevogeltegyros met bulgurVoor 2 personenIngrediënten: 300 ml groentebouilon 150 gram bulgur 200 gram gevogeltegyros 1 eetlepel olijfolie ½ komkommer 200 gram voorgekookte rode biet ½ avocado 100 gram gemengde sla met radicchio (roodlof) ½ limoen peper en zoutBereidingswijze: Breng de groentebouillon aan de kook en kook de bulgur in ongeveer 10 minuten droog Bak intussen ook de gyros in de olijfolie  Snij de komkommer, rode biet en avocado in blokjes, meng met de sla en pers er de halvelimoen over uit Serveer het slaatje met de bulgur en gyros en kruid het geheel af met peper en zout🥗 Veggie:Gebruik 120 gram feta, deze past perfect bij de rode biet en radicchio. Nooit meer moeten nadenken over de vraag ‘Wat eten we vandaag’? Ontdek meer recepten via ons gezond weekmenu. Slechts 19,99 euro voor 3 maanden. Bestel nu via  de link in bio.

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on pinterest

Over Jessica

Hey, ik ben Jessica

Nadat ik zelf jarenlang vocht met de weegschaal en met een negatief zelfbeeld, leerde ik houden van mijn lichaam en ontwikkelde ik een gezonde relatie met eten. Omdat ik andere mensen hierbij wilde helpen, schoolde ik me om tot diëtiste en startte ik mijn eigen praktijk. Omdat ook het mentale stuk erg belangrijk is, ben ik intussen contextueel gedragstherapeut in opleiding.

In 10 stappen naar een gezond gewicht

Om je alvast op weg te zetten, schreef ik een gratis e-book! Vul je gegevens in om het e-book te ontvangen!

Verlies geen tijd,
maar kilo's

we can do it together

Ja, ik wil de recepten graag ontvangen

Vul hieronder je gegevens in om de receptenbundel in je mailbox te ontvangen. Vind je de mail niet meteen terug? Check zeker je spam- of reclamefolder!

Ja, ik wil op de wachtlijst

Vul hieronder je gegevens in om je vrijblijvend op de wachtlijst te zetten voor het Cut The Crap programma. Je krijgt dan als eerste alle info als er opnieuw een ronde georganiseerd wordt.

Je staat op de wachtlijst!

We nemen zo snel mogelijk contact met je op om jouw afspraak in te plannen!

You've got mail!

Vind je de mail niet meteen terug? Check dan even je spam- of reclamefolder!

Maak je afspraak voor online advies

Wachtlijst Jessica

Jessica neemt momenteel geen nieuwe cliënten aan. Je kan je echter wel op de wachtlijst zetten. We nemen dan contact met je op van zodra je afspraak kan ingepland worden. 

Maak je afspraak voor een duo-intake

Boek nu je gratis proefsessie voor de bodysculptor

Maak een afspraak voor een kind

Ja, ik wil dit gratis E-book

Vul hieronder je gegevens in om het gratis e-book in je mailbox te ontvangen. Vind je de mail niet meteen terug? Check zeker je spam- of reclamefolder!