fbpx

Kritisch en beoordelend zijn naar jezelf, maar wel vergevingsgezind en lief zijn naar anderen. Je eigen grootste vijand zijn is niet gezond. Weet je nog toen je vriendin het moeilijk had en jij haar troostende woorden toefluisterde? Dat deed haar deugd, echt. We zijn allemaal mensen en we hebben allemaal soms nood aan troost. Negatieve gedachten die op een moeilijk moment komen kijken, helpen je niet veel bij het vinden van troost. Integendeel, je voelt je er alleen maar nog slechter door. Gedachten zijn nu eenmaal wat ze zijn. Ze komen en gaan, dag in dag uit. Ze zullen er altijd zijn.Wist je dat je helemaal niet hoeft te handelen naar deze gedachten? Dat je jezelf ook lieve woordjes kan toefluisteren hoewel je gedachten je andere dingen naar het hoofd gooien? Uiteraard is dit een leerproces en lukt dit je niet van vandaag op morgen. Het is oké om slechte dagen te hebben, maar de manier waarop je hiermee omgaat speelt een belangrijke rol. Hoe ga jij om met negatieve gedachten?

Kritisch en beoordelend zijn naar jezelf, maar wel vergevingsgezind en lief zijn naar anderen. Je eigen grootste vijand zijn is niet gezond. Weet je nog toen je vriendin het moeilijk had en jij haar troostende woorden toefluisterde? Dat deed haar deugd, echt. We zijn allemaal mensen en we hebben allemaal soms nood aan troost. Negatieve gedachten die op een moeilijk moment komen kijken, helpen je niet veel bij het vinden van troost. Integendeel, je voelt je er alleen maar nog slechter door.  Gedachten zijn nu eenmaal wat ze zijn. Ze komen en gaan, dag in dag uit. Ze zullen er altijd zijn.Wist je dat je helemaal niet hoeft te handelen naar deze gedachten? Dat je jezelf ook lieve woordjes kan toefluisteren hoewel je gedachten je andere dingen naar het hoofd gooien? Uiteraard is dit een leerproces en lukt dit je niet van vandaag op morgen. Het is oké om slechte dagen te hebben, maar de manier waarop je hiermee omgaat speelt een belangrijke rol. Hoe ga jij om met negatieve gedachten?

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on pinterest

Over Jessica

Hey, ik ben Jessica

Nadat ik zelf jarenlang vocht met de weegschaal en met een negatief zelfbeeld, leerde ik houden van mijn lichaam en ontwikkelde ik een gezonde relatie met eten. Omdat ik andere mensen hierbij wilde helpen, schoolde ik me om tot diëtiste en startte ik mijn eigen praktijk. Omdat ook het mentale stuk erg belangrijk is, ben ik intussen contextueel gedragstherapeut in opleiding.

In 10 stappen naar een gezond gewicht

Om je alvast op weg te zetten, schreef ik een gratis e-book! Vul je gegevens in om het e-book te ontvangen!

Verlies geen tijd,
maar kilo's

we can do it together

Ja, ik wil de recepten graag ontvangen

Vul hieronder je gegevens in om de receptenbundel in je mailbox te ontvangen. Vind je de mail niet meteen terug? Check zeker je spam- of reclamefolder!

Ja, ik wil op de wachtlijst

Vul hieronder je gegevens in om je vrijblijvend op de wachtlijst te zetten voor het Cut The Crap programma. Je krijgt dan als eerste alle info als er opnieuw een ronde georganiseerd wordt.

Je staat op de wachtlijst!

We nemen zo snel mogelijk contact met je op om jouw afspraak in te plannen!

You've got mail!

Vind je de mail niet meteen terug? Check dan even je spam- of reclamefolder!

Maak je afspraak voor online advies

Wachtlijst Jessica

Jessica neemt momenteel geen nieuwe cliënten aan. Je kan je echter wel op de wachtlijst zetten. We nemen dan contact met je op van zodra je afspraak kan ingepland worden. 

Maak je afspraak voor een duo-intake

Boek nu je gratis proefsessie voor de bodysculptor

Maak een afspraak voor een kind

Ja, ik wil dit gratis E-book

Vul hieronder je gegevens in om het gratis e-book in je mailbox te ontvangen. Vind je de mail niet meteen terug? Check zeker je spam- of reclamefolder!